Presentación de la Unidad Didáctica Geología de Galicia

El miércoles 21 de junio a las 18:30 horas en el Museo de Historia Natural tendrá lugar la presentación de la Unidad Didáctica Geología de Galicia, de Francisco Canosa Martínez, doctor en Geología. Junto con él, asistirán a la presentación la vicepresidenta de la Asociación de Amigos del MHN y directora del mismo, María Isabel Fraga Vila, el director de Cuarzos Industriales y Ramsa, Rafael Fuentes y el director del proyecto, Roberto Almuíña.

Este material de carácter divulgativo tiene por objetivo dar a conocer un poco mejor la geología de Galicia, una zona muy rica y con un gran patrimonio geológico. Una unidad didáctica que también pretende acercar a los estudiantes de secudaria y de bachillerato a la geología del lugar donde viven mediante figuras, gráficos o mapas que ayudarán en gran medida a afianzar su conocimiento en este campo de las ciencias naturales.

La unidad está dividida en 14 láminas en formato A3, en las que se muestra la evolución geológica de Galicia desde su origen hasta nuestros días, haciendo también énfasis en las distintas zonas en que está dividida Galicia desde el punto de vista geológico, los diferentes tipos de rocas que existen y que minerales industriales se encuentran en esta región. Pero en especial el cuarzo, un mineral estratégico que el Grupo Ferroatlántica explota en 4 yacimientos (Mina Sonia, Mina Serrabal y Mina Esmeralda, en la provincia de A Coruña, y Mina Conchitina en la provincia de Lugo). Dada la importancia que tienen estos yacimientos de cuarzo para Galicia, se incluye también una lámina de cada una de ellas.

Se hará entrega a cada asistente a la presentación de un ejemplar de la Unidad Didáctica.

Presentación da Unidade Didáctica Xeoloxía de Galicia

O mércores 21 de xuño ás 18:30 horas no Museo de Historia Natural terá lugar a presentación da Unidade Didáctica Xeoloxía de Galicia, de Francisco Canosa Martínez, doutor en Xeoloxía. Xunto con el, asistirán á presentación a vicepresidenta da Asociación de Amigos do MHN e directora do mesmo, María Isabel Fraga Vila, o director de Cuarzos Industriais e Ramsa, Rafael Fontes e o director do proxecto, Roberto Almuíña.

Este material de carácter divulgativo ten por obxectivo dar a coñecer un pouco mellor a xeoloxía de Galicia, unha zona moi rica e cun gran patrimonio xeolóxico. Unha unidade didáctica que tamén pretende achegar aos estudantes de secudaria e de bacharelato á xeoloxía do lugar onde viven mediante figuras, gráficos ou mapas que axudarán en gran medida a afianzar o seu coñecemento neste campo das ciencias naturais.

A unidade está dividida en 14 láminas en formato A3, nas que se mostra a evolución xeolóxica de Galicia dende a súa orixe ata os nosos días, facendo tamén énfase nas distintas zonas en que está dividida Galicia desde o punto de vista xeolóxico, os diferentes tipos de rocas que existen e que minerais industriais atópanse nesta rexión. Pero en especial o cuarzo, un mineral estratéxico que o Grupo Ferroatlántica explota en 4 xacementos (Mina Sonia, Mina Serrabal e Mina Esmeralda, na provincia da Coruña, e Mina Conchitina na provincia de Lugo). Dada a importancia que teñen estes xacementos de cuarzo para Galicia, inclúese tamén unha lámina de cada unha delas.

Farase entrega a cada asistente á presentación dun exemplar da Unidade Didáctica.