La geotermia gallega entrega sus premios, con la presencia de la Cámara

La Asociación Cluster da Xeotermia Galega (Acluxega) entregó el pasado 24 de noviembre sus premios en la ciudad de Ourense, en un evento que contó con la presencia de la Cámara Oficial Mineira de Galicia a través de su director, D. Diego López. La empresa Disashop mereció el galardón en la categoría empresarial, por su nueva sede en el ayuntamiento coruñés de Oleiros; y la cooperativa de viviendas Valdecorvos, en Pontevedra, el reconocimiento en la categoría residencial.

El director general de Energía y Minas, D. Ángel Bernardo Tahoces; el presidente de Acluxega, D. Santiago López-Guerra; y el presidente de la Confederación de Empresarios de Ourense, D. José Manuel Pérez, abrieron el acto. A continuación tuvo lugar a conferencia inaugural, a cargo de D. Celestino García, con el tema “Galicia: un potencial geotérmico de gran importancia apenas aprovechado”.

Tras la entrega de los galardones, el alcalde de Ourense, D. Jesús Vázquez, cerró la gala, en la que también se desarrolló un reconocimiento específico a las empresas de Acluxega que participaron en la realización de instalaciones: Enertres, Ingeo, Magaral, Pansogal, Sondeos Otero y Tegasca.

Según señala la asociación, Acluxega mantiene su apuesta por convertirse en referencia en el mercado geotérmico nacional. “Galicia forma parte de un espacio geológico de gran valor y el sector cuenta con enormes posibilidades para seguir desarrollando este tipo de tecnología”, destacó.

A xeotermia galega entrega os seus premios, coa presenza da Cámara

A Asociación Clúster dá Xeotermia Galega ( Acluxega) entregou o pasado 24 de novembro os seus premios na cidade de Ourense, nun evento que contou coa presenza da Cámara Oficial Mineira de Galicia a través do seu director, D. Diego López. A empresa Disashop mereceu o galardón na categoría empresarial, pola súa nova sede no concello coruñés de Oleiros; e a cooperativa de vivendas Valdecorvos, en Pontevedra, o recoñecemento na categoría residencial.

O director xeral de Enerxía e Minas, D. Anxo Bernardo Tahoces; o presidente de Acluxega, D. Santiago López-Guerra; e o presidente da Confederación de Empresarios de Ourense, D. José Manuel Pérez, abriron o acto. A continuación tivo lugar a conferencia inaugural, a cargo de D. Celestino García, co tema “Galicia: un potencial geotérmico de gran importancia apenas aproveitado”.

Tras a entrega dos galardóns, o alcalde de Ourense, D. Jesús Vázquez, pechou a gala, na que tamén se desenvolveu un recoñecemento específico ás empresas de Acluxega que participaron na realización de instalacións: Enertres, Ingeo, Magaral, Pansogal, Sondaxes Otero e Tegasca.

Segundo sinala a asociación, Acluxega mantén a súa aposta por converterse en referencia no mercado geotérmico nacional. “Galicia forma parte dun espazo xeolóxico de gran valor e o sector conta con enormes posibilidades para seguir desenvolvendo este tipo de tecnoloxía”, destacou.