La Cámara Oficial Mineira de Galicia asiste a la entrega de los Premios Medioambiente 2016

El presidente de la Cámara Oficial Mineira de Galicia, D. Juan de Dios Martín Aparicio, asistió el pasado 24 de noviembre a la entrega de la tercera edición de los Premios Medioambiente, promovidos por la Asociación Profesional de Empresas Medioambientales (Aproema).

La conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Dª. Beatriz Mato, presidió el evento, desarrollado en Santiago de Compostela. Junto a ella estuvieron el secretario general de la Fegamp, Eduardo Ramonde, y el presidente de Aproema, D. Javier de la Cerda.

Los galardones recayeron en los proyectos Tropaverde, del ayuntamiento de Santiago; El monte de nuestra vida, de Confemadera; la valorización de algas como compost de Ecocelta Galicia; y Jugamos con los erres, del colegio Nuestra Señora del Rosario, de Arzúa.

El objetivo de los premios, que se entregan cada dos años, es reconocer públicamente los proyectos en defensa de los valores ambientales y naturales de Galicia. Aproema impulsa la conciencia ambiental y el fomento de las actividades en favor del medio natural, distinguiendo cuatro categorías: entidades públicas, entidades personales, empresas y centros educativos.

A Cámara Oficial Mineira de Galicia asiste á entrega dos Premios Medioambiente 2016

O presidente da Cámara Oficial Mineira de Galicia, D. Juan de Deus Martín Aparicio, asistiu o pasado 24 de novembro á entrega da terceira edición dos Premios Medio, promovidos pola Asociación Profesional de Empresas Ambientais ( Aproema).

A conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Dª. Beatriz Mato, presidiu o evento, desenvolto en Santiago de Compostela. Xunto a ela estiveron o secretario xeral da Fegamp, Eduardo Ramonde, e o presidente de Aproema, D. Javier de la Cerda.

Os galardóns recaeron nos proxectos Tropaverde, do concello de Santiago; O monte da nosa vida, de Confemadera; a valorización de algas como compost de Ecocelta Galicia; e Xogamos con érrelos, do colexio A nosa Señora do Rosario, de Arzúa.

O obxectivo dos premios, que se entregan cada dous anos, é recoñecer publicamente os proxectos en defensa dos valores ambientais e naturais de Galicia. Aproema impulsa a conciencia ambiental e o fomento das actividades en favor do medio natural, distinguindo catro categorías: entidades públicas, entidades persoais, empresas e centros educativos.