Las localidades mineras registran las pensiones más altas de Galicia

Sharing is caring!

Localidades mineras como As Pontes, Carballeda de Valdeorras, O Porriño o Cervo, figuran entre los municipios gallegos con pensiones más altas en 2017, según refleja el informe sobre prestaciones de la Seguridad Social publicado por el Instituto Galego de Estatística. Se constata así la capacidad del sector minero de crear empleo estable y de calidad en entornos no urbanos. Este hecho, además, contribuye a fijar población y repercute en la generación de puestos de trabajo indirectos.

Entre las zonas en las que se cobran pensiones superiores a los 1.000 euros se mantiene en primer lugar As Pontes, con una media de 1.333 euros por beneficiario. Una vez más, la influencia de la central térmica de Endesa, con sus salarios y mejoras sociales, sitúa este municipio como el de las pensiones más altas de Galicia.

Cervo es otra de las localidades que, sin ser una de las grandes ciudades, registra pensiones por encima de los 1.000 euros, con un importe medio de 1.175 euros al mes. Sin duda la presencia de la empresa Alcoa, dedicada al refino de mineral, explica esta realidad.

Valdeorras

Especialmente significativo es el caso de Carballeda de Valdeorras. En Ourense, la provincia con las pensiones más bajas, es el único municipio con pensiones de más de 1.000 euros.

Limítrofe a él, O Barco de Valdeorras, aunque sin superar esta cifra, destaca también por registrar prestaciones contributivas entre los 900 y 1.000 euros. Es junto con la capital, Ourense, el único de la provincia en esta franja.

Se constata así cómo la histórica actividad minera relacionada con la pizarra en Valdeorras ha favorecido que sus jubilados cobren las prestaciones más altas de la provincia. En la mayoría de las demás localidades orensanas las pensiones no llegan a los 800 euros.

O Porriño

La otra gran área gallega de tradición minera vinculada a la piedra, el ayuntamiento pontevedrés de O Porriño, no llega a registrar pensiones por encima de los 1.000 euros, pero sí superan los 900. Se suma así también a las localidades gallegas donde los pensionistas tienen mayor poder adquisitivo.

As localidades mineiras rexistran as pensións máis altas de Galicia

Localidades mineiras como As Pontes, Carballeda de Valdeorras, O Porriño ou Cervo, figuran entre os municipios galegos con pensións máis altas en 2017, segundo reflicte o informe sobre prestacións da Seguridade Social publicado polo Instituto Galego de Estatística. Constátase así a capacidade do sector mineiro de crear emprego estable e de calidade en contornas non urbanas. Este feito, ademais, contribúe a fixar poboación e repercute na xeración de postos de traballo indirectos.
Entre as zonas nas que se cobran pensións superiores aos 1.000 euros mantense en primeiro lugar As Pontes, cunha media de 1.333 euros por beneficiario. Unha vez máis, a influencia da central térmica de Endesa, cos seus salarios e melloras sociais, sitúa este municipio como o das pensións máis altas de Galicia. Cervo é outra das localidades que, sen ser unha das grandes cidades, rexistra pensións por encima dos 1.000 euros, cun importe medio de 1.175 euros ao mes. Sen dúbida a presenza da empresa Alcoa, dedicada ao refino de mineral, explica esta realidade.
Valdeorras Especialmente significativo é o caso de Carballeda de Valdeorras. En Ourense, a provincia coas pensións máis baixas, é o único municipio con pensións de máis de 1.000 euros. Limítrofe a el, O Barco de Valdeorras, aínda que sen superar esta cifra, destaca tamén por rexistrar prestacións contributivas entre os 900 e 1.000 euros. É xunto coa capital, Ourense, o único da provincia nesta franxa.
Constátase así como a histórica actividade mineira relacionada coa lousa en Valdeorras favoreceu que os seus xubilados cobren as prestacións máis altas da provincia. Na maioría das demais localidades ourensás as pensións non chegan aos 800 euros.
O Porriño
A outra gran área galega de tradición mineira vinculada á pedra, o concello pontevedrés do Porriño, non chega a rexistrar pensións por encima dos 1.000 euros, pero si superan os 900. Súmase así tamén ás localidades galegas onde os pensionistas teñen maior poder adquisitivo.