La minería colabora en la lucha contra los fuegos y la sequía

El sector minero suele colaborar con los servicios de emergencias y de extinción de incendios poniendo su disposición la maquinaria y el agua de sus balsas para aquellas situaciones en que puedan ser de utilidad.

Así, durante la ola de incendios ocurrida en octubre, Áridos do Mendo aportó una pala cargadora y cinco hormigoneras, con una capacidad de carga de diez y siete metros cúbicos respectivamente. Además, se tomaron un millón y medio de litros de agua de sus balsas mediante bombas del circuito de lavado de la planta. En cuanto a recursos humanos participaron voluntariamente cinco conductores, en activo y jubilados, dos operarios y dos voluntarios externos.

Estos efectivos combatieron el fuego en las parroquias de Pesqueiras, Soutolobre y Meder, en el ayuntamiento de Salvaterra do Miño, y de Liñares y Setados, en el ayuntamiento de As Neves. En los dos casos los incendios suponían riesgo para viviendas. Su actuación, desde las 17.00 horas del domingo 5 de octubre hasta las 2.00 del lunes, sirvió como refuerzo a las brigadas de extinción de la Xunta de Galicia y de la Unidad Militar de Emergencias. En algún caso incluso fueron el único recurso disponible, segundo explica la empresa.

Áridos do Mendo ya ha colaborado en la lucha contra el fuego en ocasiones anteriores, como fue la ola de incendios de 2006 y en 2004.

Caolines de Vimianzo

Por su parte, es habitual que los helicópteros de extinción y camiones motobomba se abastezcan en las balsas y lagunas generadas en la restauración de la explotación de Caolines de Vimianzo cuando se produce un incendio en la Costa da Morte. En situaciones de emergencia, la empresa ha puesto la disposición de los servicios de extinción más de 600.000 metros cúbicos de agua dulce. Así como la colaboración habitual con el Ayuntamiento de Vimianzo para garantizar el suministro de agua a la población en caso de sequía.
Hace falta señalar también que el ayuntamiento tiene constancia de la maquinaria que hay en la explotación por si precisa de su uso para emergencias.

Video de la intervención de una hormigonera de Áridos do Mendo en As Neves



A minería colabora na loita contra os lumes e a seca

O sector mineiro adoita colaborar cos servizos de emerxencias e de extinción de incendios poñendo a súa disposición a maquinaria e a auga das súas balsas para aquelas situacións en que poidan ser de utilidade.

Así, durante a vaga de incendios ocorrida en outubro, Áridos do Mendo achegou unha pa cargadora e cinco formigoneiras, cunha capacidade de carga de dez e sete metros cúbicos respectivamente. Ademais, tomáronse un millón e medio de litros de auga das súas balsas mediante bombas do circuíto de lavado da planta. En canto a recursos humanos participaron voluntariamente cinco condutores, en activo e xubilados, dous operarios e dous voluntarios externos.

Estes efectivos combateron o lume nas parroquias de Pesqueiras, Soutolobre e Meder, no concello de Salvaterra do Miño, e de Liñares e Setados, no concello das Neves. Nos dous casos os incendios supoñían risco para vivendas. A súa actuación, desde as 17.00 horas do domingo 5 de outubro ata as 2.00 do luns, serviu como reforzo ás brigadas de extinción @de la Xunta de Galicia e da Unidade Militar de Emerxencias. Nalgún caso mesmo foron o único recurso dispoñible, segundo explica a empresa.

Áridos do Mendo xa colaborou na loita contra o lume en ocasións anteriores, como foi a vaga de incendios de 2006 e en 2004.

Caolines de Vimianzo

Pola súa banda, é habitual que os helicópteros de extinción e camións motobomba abastézanse nas balsas e lagoas xeradas na restauración da explotación de Caolines de Vimianzo cando se produce un incendio na Costa da Morte. En situacións de emerxencia, a empresa puxo a disposición dos servizos de extinción máis de 600.000 metros cúbicos de auga doce. Así como a colaboración habitual co Concello de Vimianzo para garantir a subministración de auga á poboación en caso de seca. Fai falta sinalar tamén que o concello ten constancia da maquinaria que hai na explotación por se precisa do seu uso para emerxencias.

Video da intervención dunha formigoneira de Áridos do Mendo en As Neves