La COMG, la Escuela de Minas y Canteras ARE promueven un concurso de restauración sostenible

La Cámara Oficial Mineira de Galicia, la Escuela de Ingeniería de Minas y Energía de la Universidad de Vigo y el grupo empresarial Canteras ARE colaboran en la organización del “I Concurso de restauración sostenible de espacios mineros”. El certamen se dirige al alumnado de 3º y 4º de la ESO, Bachillerato y Ciclos Formativos y tiene como objetivo implicar a la población más joven en la busca de posibles usos para las canteras una vez finalizada la explotación.

Los participantes deberán desarrollar un proyecto que proponga una solución técnica, económica, social y ambientalmente viable, a partir del aprovechamiento del espacio del hueco de una cantera. El proyecto tiene que posibilitar usos sociales y personales; basarse en soluciones arquitectónicas y paisajísticas que reduzcan el impacto visual y ambiental; y favorecer la conservación y ahorro energético, el uso energético y la introducción de energías renovables.

A través de esta iniciativa, los alumnos tendrán la oportunidad de poner en práctica sus conocimientos relacionados con las ciencias de la Terra y del medio ambiente, la biología y geología, el dibujo técnico y la tecnología, mezclados con diferentes habilidades como la creatividad, la estética, el diseño y el trabajo en equipo.

En esta primera edición, el proyecto se centrará en propuestas de restauración para el hueco creado por la explotación de áridos de la cantera Richinol, situada en Melide y perteneciente al grupo empresarial Canteras ARE. Se trata de una explotación a cielo abierto en ladera de montaña que se explota en bancos de unos 10 metros de alto.

A COMG, a Escola de Minas e Canteiras ARE promoven un concurso de restauración sustentable

A Cámara Oficial Mineira de Galicia, a Escola de Enxeñería de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo e o grupo empresarial Canteiras ARE colaboran na organización do “I Concurso de restauración sustentable de espazos mineiros”. O certame diríxese ao alumnado de 3º e 4º da ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos e ten como obxectivo implicar á poboación máis nova na busca de posibles usos para as canteiras unha vez finalizada a explotación.

Os participantes deberán desenvolver un proxecto que propoña unha solución técnica, económica, social e ambientalmente viable, a partir do aproveitamento do espazo do oco dunha canteira. O proxecto ten que posibilitar usos sociais e persoais; basearse en solucións arquitectónicas e paisaxísticas que reduzan o impacto visual e ambiental; e favorecer a conservación e aforro enerxético, o uso enerxético e a introdución de enerxías renovables.

A través desta iniciativa, os alumnos terán a oportunidade de poñer en práctica os seus coñecementos relacionados coas ciencias da Terra e do medio ambiente, a bioloxía e xeoloxía, o debuxo técnico e a tecnoloxía, mesturados con diferentes habilidades como a creatividade, a estética, o deseño e o traballo en equipo.

Nesta primeira edición, o proxecto centrarase en propostas de restauración para o oco creado pola explotación de áridos da canteira Richinol, situada en Melide e pertencente ao grupo empresarial Canteiras ARE. Trátase dunha explotación ao descuberto en ladeira de montaña que se explota en bancos duns 10 metros de alto.