El sector minero estuvo presente en la I Feria de la Energía de Galicia

El recinto ferial de Silleda acogió el pasado abril la I Feria de la Energía de Galicia, en la que hubo una importante representación del sector minero energético gallego. La Cámara Oficial Mineira de Galicia participó en la iniciativa con la asistencia, el según día de la feria, de su presidente, D. Juan de Dios Martín Aparicio, y de su director, D. Diego López González. Ambos participaron en el Encuentro de Clústeres de la Energía de Galicia y en la posterior visita guiada al área expositiva.

En esta misma jornada asistió al evento el Director Xeral de Enerxía e Minas, D. Ángel Bernardo Tahoces, quien, durante su recorrido por la feria, se detuvo en el expositor de Gas Natural Fenosa para elogiar la restauración ambiental de la mina de Meirama. Así, ante la imagen del lago que hoy ocupa el antiguo hueco minero, el Director Xeral resaltó la recuperación de este espacio con un proyecto que obtuvo el reconocimiento internacional y que va a posibilitar la prestación de importantes servicios a la población, como el abastecimiento de agua, y la dinamización turística y económica de su área.

Trabajo conjunto

El Encuentro de Clústeres de la Energía de Galicia sirvió para reunir a los tres clústeres gallegos del sector, con más de 40 de sus asociados. En él participaron los presidentes del Clúster Gallego del Autoconsumo, D. José Manuel González Illán; del Clúster de Energías Renovables de Galicia, D. José Ramón Franco Caaveiro; y de la Asociación Clúster de la Geotermia Gallega, D. Santiago López-Guerra Román. Todos ellos les dieron la bienvenida a las empresas presentes en la feria y coincidieron en la importancia del trabajo conjunto para seguir potenciando el sector.



O sector mineiro estivo presente na I Feira da Enerxía de Galicia

O recinto feiral de Silleda acolleu o pasado abril a I Feira da Enerxía de Galicia, na que houbo unha importante representación do sector mineiro enerxético galego. A Cámara Oficial Mineira de Galicia participou na iniciativa coa asistencia, o segundo día da feira, do seu presidente, D. Juan de Deus Martín Aparicio, e do seu director, D. Diego López González. Ambos participaron no Encontro de Clústeres da Enerxía de Galicia e na posterior visita guiada ao área expositiva.

Nesta mesma xornada asistiu ao evento o Director Xeral de Enerxía e Minas, D. Anxo Bernardo Tahoces, quen, durante o seu percorrido pola feira, detívose no expositor de Gas Natural Fenosa para eloxiar a restauración ambiental da mina de Meirama. Así, ante a imaxe do lago que hoxe ocupa o antigo oco mineiro, o Director Xeral resaltou a recuperación deste espazo cun proxecto que obtivo o recoñecemento internacional e que vai posibilitar a prestación de importantes servizos á poboación, como o abastecemento de auga, e a dinamización turística e económica da súa área.

Traballo conxunto

O Encontro de Clústeres da Enerxía de Galicia serviu para reunir aos tres clústeres galegos do sector, con máis de 40 dos seus asociados. Nel participaron os presidentes do Clúster Galego do Autoconsumo, D. José Manuel González Illán; do Clúster de Enerxías Renovables de Galicia, D. José Ramón Franco Caaveiro; e da Asociación Clúster da Xeotermia Galega, D. Santiago López-Guerra Román. Todos eles déronlles a benvida ás empresas presentes na feira e coincidiron na importancia do traballo conxunto para seguir potenciando o sector.