El ISSGA publica un estudio sobre la silicosis, disponible en la web de la COMG

El Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral (ISSGA) acaba de publicar un estudio en el que se recogen los aspectos más importantes relacionados con la silicosis. El trabajo es autoría del jefe del Equipo Técnico de Medicina Laboral del Centro ISSGA de Pontevedra, D. Manuel Gil Fernández, y ya está disponible para su descarga tanto en la web de la Cámara Oficial Mineira de Galicia Galicia (enlace directo) como en la del propio Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral, a través de este enlace.

A lo largo de 25 páginas, D. Manuel Gil Fernández aborda los aspectos generales de la enfermedad, la fibrogenicidad, los valores límite y la epidemiología. También analiza las principales actividades laborales silicógenas, entre las que figuran la minería y las canteras.

Asimismo, el autor incluye entre los temas la patogenia, los cuadros clínicos, el estudio histológico y la exploración funcional pulmonar. El diagnóstico, el tratamiento y la prevención completan el contenido del estudio, junto con la valoración legal y grados de la silicosis.

En la presentación de la publicación en su web, el ISSGA se refiere a la silicosis, fibrosis pulmonar provocada por la inhalación de sílice, como el paradigma de las enfermedades que se producen por el trabajo.



O ISSGA publica un estudo sobre a silicose, dispoñible na web da COMG

O Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral ( ISSGA) acaba de publicar un estudo no que se recollen os aspectos máis importantes relacionados coa silicose. O traballo é autoría do xefe do Equipo Técnico de Medicina Laboral do Centro ISSGA de Pontevedra, D. Manuel Gil Fernández, e xa está dispoñible para a súa descarga tanto na web da Cámara Oficial Mineira de Galicia (ligazón directo) como na do propio Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral, a través deste ligazón.

Ao longo de 25 páxinas, D. Manuel Gil Fernández aborda os aspectos xerais da enfermidade, a fibrogenicidad, os valores límite e a epidemiología. Tamén analiza as principais actividades laborais silicógenas, entre as que figuran a minería e as canteiras.

Así mesmo, o autor inclúe entre os temas a patogenia, os cadros clínicos, o estudo histolóxico e a exploración funcional pulmonar. O diagnóstico, o tratamento e a prevención completan o contido do estudo, xunto coa valoración legal e graos da silicose.

Na presentación da publicación na súa web, o ISSGA refírese á silicose, fibrose pulmonar provocada pola inhalación de sílice, como o paradigma das enfermidades que se producen polo traballo.