Solicitud de ampliación del reconocimiento de la condición mineral natural de sondeos (Sousas II)

DOG nº32 (14-2-2019)

CORRECCIÓN DE ERRORES. Anuncio de 10 de enero de 2019, de la Jefatura Territorial de Ourense, por la que se da a conocer la solicitud de ampliación del reconocimiento de la condición mineral natural del sondeo S-1 al sondeo S-4 situado en el paraje denominado Felgoso, en el término municipal de Verín, provincia de Ourense (expediente Sousas II número 55).

Solicitude de ampliación do recoñecemento da condición mineral natural de sondaxes (Sousas II)

DOG nº32 (14-2-2019)

CORRECCIÓN DE ERROS. Anuncio do 10 de xaneiro de 2019, da Xefatura Territorial de Ourense, pola que se dá a coñecer a solicitude de ampliación do recoñecemento da condición mineral natural da sondaxe S-1 á sondaxe S-4 situado na paraxe denominada Felgoso, no termo municipal de Verín, provincia de Ourense (expediente Sousas II número 55).