Erimsa recoge dos premios en el Congreso Nacional de Aridos

Sharing is caring!

• La Federación Española de Áridos respalda las buenas prácticas medioambientales que desarrolla la compañía en Ordes en el marco de la cita que ha clausurado el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, en Santiago
  • Los galardones avalan la minería moderna y sostenible que desarrolla en Galicia

El director general de Erimsa, José Luis Martínez Embil, recogió de manos del presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, dos primeros premios otorgados por la Federación Española de Áridos (FdA): uno en la categorías de “buenas prácticas medioambientales” por su labor en Frades y la comarca de Ordes, acompañado del director técnico, José Antonio Valencia; y otro en materia de “seguridad y salud” en el centro de producción de Castillo (Pontevedra), junto con Florencio Quirós, responsable de la planta.

El doble reconocimiento se ha producido en el marco del V Congreso Nacional de Áridos, que se ha desarrollado en el Palacio de Congresos y Exposiciones de Galicia, en Santiago de Compostela. Junto a la FdA, la organización del Congreso ha corrido a cargo de sus asociaciones miembro, entre las que figura la Asociación Galega de Áridos (Arigal).

Un jurado independiente, conformado por profesionales científicos y técnicos, ha reconocido a Erimsa con el doble galardón, al que se suma la distinción con el 1º Premio de Medio Ambiente y la designación, por parte de la FdA, para que en ambos casos concurran a los Premios Europeos de Desarrollo Sostenible que convoca en 2019 la Unión Europea de Productores (UEPG).

Erimsa se ha impuesto a las candidaturas presentadas por empresas del sector que desarrollan su actividad en 9 comunidades autónomas: Andalucía, Castilla y León, Castilla La Mancha, Cataluña, Madrid, Comunidad Valenciana, País Vasco y Murcia, además de Galicia.

Este doble reconocimiento se suma a los obtenidos en 2015 con el proyecto de recuperación en la concesión minera “Villalba I”, en Begonte, que granjearon a la compañía un 1ª Premio de Medio Ambiente FdA y el certificado europeo a la excelencia.

El jurado reconoce, de esta forma, la filosofía empresarial de Erimsa, que desde hace más de 30 años lleva a cabo en Ordes una minería moderna y sostenible cuyas prioridades son la armonía con las actividades económicas tradicionales y el respeto del medioambiente. Asimismo, se reconocen los esfuerzos que han permitido erradicar el polvo de sílice en Castillo.

Con la presidencia de honor del Rey Felipe VI, el V Congreso Nacional de Áridos se ha desarrollado bajo el lema “Comprometidos con la sociedad”. Su principal impulsor, la FdA, constituye la federación más representativa del sector al aglutinar a cerca de 700 compañías nacionales e internacionales y a 1.100 explotaciones de áridos.

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, ha sido el encargado de clausurar esta cita de referencia en el sector minero, que ha contado con la asistencia de numerosas autoridades y personalidades nacionales e internacionales.

Erimsa recolle dous premios no Congreso Nacional de Aridos

• A Federación Española de Áridos apoia as boas prácticas ambientais que desenvolve a compañía en Ordes no marco da cita que clausurou o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, en Santiago
  • Os galardóns avalan a minería moderna e sustentable que desenvolve en Galicia

O director xeral de Erimsa, José Luis Martínez Embil, recolleu de mans do presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, dous primeiros premios outorgados pola Federación Española de Áridos (FDA): un na categorías de “boas prácticas ambientais” polo seu labor en Frades e a comarca de Ordes, acompañado do director técnico, José Antonio Valencia; e outro en materia de “seguridade e saúde” no centro de produción de Castelo (Pontevedra), xunto con Florencio Quirós, responsable da planta.

O dobre recoñecemento produciuse no marco do V Congreso Nacional de Áridos, que se desenvolveu no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia, en Santiago de Compostela. Xunto á FDA, a organización do Congreso correu a cargo das súas asociacións membro, entre as que figura a Asociación Galega de Áridos ( Arigal).

Un xurado independente, conformado por profesionais científicos e técnicos, recoñeceu a Erimsa co dobre galardón, ao que se suma a distinción co 1º Premio de Medio Ambiente e a designación, por parte da FDA, para que en ambos os casos concorran aos Premios Europeos de Desenvolvemento Sustentable que convoca en 2019 a Unión Europea de Produtores ( UEPG).

Erimsa impúxose ás candidaturas presentadas por empresas do sector que desenvolven a súa actividade en 9 comunidades autónomas: Andalucía, Castela e León, Castela A Mancha, Cataluña, Madrid, Comunidade Valenciana, País Vasco e Murcia, ademais de Galicia.

Este dobre recoñecemento súmase aos obtidos en 2015 co proxecto de recuperación na concesión mineira “Villalba I”, en Begonte, que granjearon á compañía un 1ª Premio de Medio Ambiente FDA e o certificado europeo á excelencia. O xurado recoñece, desta forma, a filosofía empresarial de Erimsa, que desde hai máis de 30 anos leva a cabo en Ordes unha minería moderna e sustentable cuxas prioridades son a harmonía coas actividades económicas tradicionais e o respecto do medioambiente. Así mesmo, recoñécense os esforzos que permitiron erradicar o po de sílice en Castelo.

Coa presidencia de honra do Rey Felipe VI, o V Congreso Nacional de Áridos desenvolveuse baixo o lema “Comprometidos coa sociedade”. O seu principal impulsor, a FDA, constitúe a federación máis representativa do sector ao aglutinar a preto de 700 compañías nacionais e internacionais e a 1.100 explotacións de áridos.

O presidente @de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, foi o encargado de clausurar esta cita de referencia no sector mineiro, que contou coa asistencia de numerosas autoridades e personalidades nacionais e internacionais.