D. Aníbal Gil asesora a la Cámara Mineira en la elaboración de las Directrices de Paisaje

La Junta Directiva de la Cámara Oficial Mineira de Galicia nombró a D. Diego López y D. Aníbal Gil Bueno, director y asesor de la entidad cameral, respectivamente, representantes del sector minero en el proceso de participación para elaboración de las Directrices del Paisaje de Galicia, promovido por el Instituto de Estudos do Territorio.

De este modo se garantiza la voz del sector extractivo en un instrumento que, según indica la Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, serán “las determinaciones derivadas del Catálogo de Paisajes de Galicia que definirán y precisarán para cada unidad los objetivos de calidad paisajística que se pretendan alcanzar”.

Experiencia y conocimientos

D. Aníbal Gil Bueno colabora con la Cámara en calidad de asesor por su amplia experiencia y conocimientos. Ingeniero de Montes y Máster Superior en Ingeniería Ambiental, su trayectoria profesional está estrechamente vinculada al Centro Minero de As Pontes, donde fue jefe de Restauración y Medio Ambiente y responsable del Plan de Rehabilitación. Además, ejerció como profesor asociado en el Departamento de Producción Vegetal y Proyectos en la Escuela Politécnica Superior del Campus de Lugo, perteneciente a la Universidad de Santiago de Compostela.

Experto en recuperación de áreas degradadas, D. Aníbal Gil Bueno también es director y colaborador en proyectos de I+D+i y autor de numerosos artículos en revistas especializadas, así como ponente en congresos nacionales e internacionales y coautor de libros sobre medio ambiente y minería.

.

D. Aníbal Gil asesora á Cámara Mineira na elaboración das Directrices de Paisaxe

A Xunta Directiva da Cámara Oficial Mineira de Galicia nomeou a D. Diego López e D. Aníbal Gil Bo, director e asesor da entidade cameral, respectivamente, representantes do sector mineiro no proceso de participación para elaboración das Directrices da Paisaxe de Galicia, promovido polo Instituto de Estudos do Territorio.

Deste xeito garántese a voz do sector extractivo nun instrumento que, segundo indica a Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, serán “as determinacións derivadas do Catálogo de Paisaxes de Galicia que definirán e precisarán para cada unidade os obxectivos de calidade paisaxística que se pretendan alcanzar”.

Experiencia e coñecementos

D. Aníbal Gil Bo colabora coa Cámara en calidade de asesor pola súa ampla experiencia e coñecementos. Enxeñeiro de Montes e Máster Superior en Enxeñería Ambiental, a súa traxectoria profesional está estreitamente vinculada ao Centro Mineiro das Pontes, onde foi xefe de Restauración e Medio Ambiente e responsable do Plan de Rehabilitación. Ademais, exerceu como profesor asociado no Departamento de Produción Vexetal e Proxectos na Escola Politécnica Superior do Campus de Lugo, pertencente á Universidade de Santiago de Compostela.

Experto en recuperación de áreas degradadas, D. Aníbal Gil Bo tamén é director e colaborador en proxectos de I+D+i e autor de numerosos artigos en revistas especializadas, así como relatora en congresos nacionais e internacionais e coautor de libros sobre medio ambiente e minería.