Alan Svaiter, nuevo CEO de Votorantim Cimentos España

Sharing is caring!

El brasileño Alan Svaiter ha sido nombrado nuevo CEO de Votorantim Cimentos en España en sustitución de Jorge Wagner. Svaiter se incorporó al grupo Votorantim en el año 2008. Tras dirigir durante dos años el área de logística de la división de cementos fue nombrado director de Engemix, el negocio de hormigón en Brasil. En 2014 pasó a ser director de la cadena de suministro del grupo cementero para todo el mercado brasileño.

Alan Svaiter, ingeniero de producción por la Universidad Pontificia de Río de Janeiro y máster por la escuela de negocios INSEAD, comenzó su carrera profesional en el área de logística, en la empresa cervecera Ambev. Tras permanecer seis años en esta compañía pasó a Vale, una de las empresas mineras más grande del mundo, donde estuvo cinco años hasta que dio el salto a Votoramtim Cimentos.

El responsable de Votorantim Cimentos España ha fijado su residencia familiar en España para dirigir el negocio. Su predecesor, Jorge Wagner, ha sido designado CEO de Votorantim Cimentos Europa, Asia y África.

El nuevo CEO es el máximo responsable del negocio de las cuatro fábricas de cemento, dos moliendas, 29 plantas de hormigón, ocho explotaciones de áridos y una planta de mortero. Asimismo, dirige un equipo de más de 500 personas.



Alan Svaiter, novo CEO de Votorantim Cimentos España

O brasileiro Alan Svaiter foi nomeado novo CEO de Votorantim Cimentos en España en substitución de Jorge Wagner. Svaiter incorporouse ao grupo Votorantim no ano 2008. Tras dirixir durante dous anos a área de loxística da división de cementos foi nomeado director de Engemix, o negocio de formigón en Brasil. En 2014 pasou a ser director da cadea de subministración do grupo cementero para todo o mercado brasileiro.
Alan Svaiter, enxeñeiro de produción pola Universidade Pontificia de Río de Janeiro e máster pola escola de negocios INSEAD, comezou a súa carreira profesional na área de loxística, na empresa cervexeira Ambev. Tras permanecer seis anos nesta compañía pasou a Vale, unha das empresas mineiras máis grande do mundo, onde estivo cinco anos ata que deu o salto a Votoramtim Cimentos. O responsable de Votorantim Cimentos España fixou a súa residencia familiar en España para dirixir o negocio.
O seu predecesor, Jorge Wagner, foi designado CEO de Votorantim Cimentos Europa, Asia e África. O novo CEO é o máximo responsable do negocio das catro fábricas de cemento, dous moendas, 29 plantas de formigón, oito explotacións de áridos e unha planta de morteiro. Así mesmo, dirixe un equipo de máis de 500 persoas.