Influencia da actividade extractiva de materias primas no desenvolvemento económico e social dun pais

Lugar: Santiago de CompostelaSede: FEUGA

Data: 11-07-2013

Organiza:

Programa:

9:00 – 9:15 h Recepción e entrega de documentación

09:15 – 09:20 h Presentación da xornadaD. Juan José Cerezuela Bonet, Presidente de CONFEDEM.

09:20 – 09:45 h Situación das materias primas en Galicia. D. Ángel Bernardo Tahoces, Director General de Industria, Energía y Minas de la Xunta de Galicia.

09:45 – 11:00 h Mesa Redonda de Recursos de Materias Primas e Técnicas de Explotación

• Moderador: D. Manuel Bao Iglesias, profesor de la USC
  • A política de materias primas en la UED. Vicente Gutiérrez Peinador, Dr. Ingeniero de Minas, Director General de IBERPOTASH, Presidente de la Comisión de Materias Primas de CONFEDEM.
  • Os recursos de materias primas en GaliciaD. Roberto Martínez Orío, Ingeniero de Minas, Director Adjunto del Departamento de Investigación de Recursos Geológicos del IGME.
  • Técnicas de explotación mineiraD. Javier Taboada Castro, Catedrático de la ETS de Ingenieros de Minas de Vigo.
  • Introducción as técnicas mineralúrxicas. D. Francisco Javier Elorza Tenreiro, Catedrático de la ETS de Ingenieros de Minas de Madrid.

11:00 – 11:15 h Pausa-café

11:15 – 12:15 h Mesa Redonda sobre Espazos Afectados e Sustentabilidade Ambiental

• Moderador: D. Francisco Aréchaga Rodríguez, Ingeniero de Minas y Presidente de la Cámara Oficial Mineira de Galicia.
  • Novas técnicas de recuperación das funcións ambientais e productivas de solos, augas e ecosistemas degradadosD. Felipe Macías Vázquez, Catedrático de Edafología y Química Agrícola de la USC.
  • Auga e mineríaD. Jordi Delgado Martín, Catedrático de la ETS de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos de A Coruña y Coordinador del Grupo de Ingeniería del Agua y Medioambiente de la UDC.
  • A sucesión ecolóxica como bioindicador de calidade de rehabilitación de espacios minerosD. Aníbal Gil Bueno, Ingeniero de Montes, Responsable del Plan de Rehabilitación de As Pontes.

12:15 – 13:15 h Mesa Redonda de Impactos Positivos no Desenvolvemento Económico e Social

• Moderador: D. Juan Román Gallego, Director de RRHH y Relaciones Externas de Cobre las Cruces.
    • Regulación, dereitos e obrigacións sobre os recursos de materias primasD. Manuel J. Romero Rey, Doctor en Derecho y Abogado del Estado en excedencia.
    • Un exemplo práctico: a explotación de BelmonteD. Aureliano García González-Llanos, profesor de la USC.
    • Impacto socialD. Valentín González Formoso, Alcalde de As Pontes

13:15 – 13:25 h A visión dos colexios profesionais. D. Juan José Fernández Díaz, Ingeniero de Minas, Decano del Colegio Oficial de Ingenieros de Minas del Noroeste.

13:25 – 13:45 h Coloquio e conclusións.

• a minería sustentable. D. Francisco Aréchaga Rodríguez, Ingeniero de Minas y Presidente de la Cámara Oficial Mineira de Galicia.
  • CONFEDEM e as materias primas mineraisD. Juan José Cerezuela Bonet, Presidente de CONFEDEM.

13:45 h Clausura da xornada.

11/07/2013 ir arriba
CONTENIDOS RELACIONADOS