AGENDA

La Cámara Minera de Galicia organiza y promueve actividades, jornadas y eventos de interés para sus miembros y socios, así como para los trabajadores del sector minero de Galicia. Los miembros pueden estar al corriente de las últimas novedades gracias a la agenda que se les envía de manera periódica.

Otra de las misiones de la COMG es mantener informados a sus miembros, enviando diariamente un resumen de prensa que recoge todas las noticias relacionadas con el sector, tanto de información general como específica de economía.

Asimismo, como herramienta de comunicación se realizamos el envío vía email del Boletín de la COMG.

• Este evento ha pasado.

V edición do Congreso de Industria Conectada- O momento da industria

7 de Novembro 00:00 / 8 de Novembro 23:59

Sharing is caring!

O Ministerio de Industria, Comercio e Turismo organiza o V Congreso de Industria Conectada, os vindeiros 7 e 8 de novembro no Pazo de Congresos de Valencia.

Nun momento tan incerto, con escenarios tan desafiantes, a industria adquire unha relevancia fundamental para o noso país e asume o protagonismo de estar á fronte da recuperación.

En resposta a este momento singular, o V CIC redimensiona, potenciase e transfórmase no espazo integrador de toda a industria, reunindo aos seus líderes ao máis alto nivel, institucións, empresas, asociacións, clusters, e todos os profesionais comprometidos coa Recuperación.

Ademais, este ano ten unha dimensión internacional privilexiada con Arxentina como país convidado.

Comienza:
7 de Novembro 00:00